Klantenservice – bezorgen, afhalen en retourzendingen. 

 
Veelgestelde vragen over bezorgen, afhalen en retourzendingen:

1. Hoeveel zijn de verzendkosten?

2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

3. Niet thuis?

4. Laten bezorgen op een ander adres?

5. Service en PostNL -Ophaalpunten

6. Uw bestelling ophalen in een van onze winkels?

7. Retourzending?

 
1. Hoeveel zijn de verzendkosten?

Wij leveren alle producten in Nederland en Belgie GRATIS bij u aan huis of bedrijf.

2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij verkopen zeer veel uiteenlopende scharen. Veel scharen hebben wij op voorraad maar niet alles. Bijzondere scharen bestellen ook wij bij de leverancier en komt doorgaans dan vrij direct bij ons binnen.

Leader Cam scharen worden met de handgemaakt en zijn ook uit voorraad leverbaar maar door het duurzame proces van produceren hebben deze scharen soms een wat langere levertijd indien niet op voorraad.

Bestellingen die bij ons binnenkomen voor 18.00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt. Op de website kunt u via uw persoonlijke inlog de status van uw bestelling raadplegen.

Op de dag van verzenden ontvangt u een e-mail met de track en trace code zodat u het pakket kunt volgen.

3. Niet thuis?

Indien de zending niet kan worden afgeleverd, omdat op het afhaaladres niemand wordt aangetroffen, gaat de zending retour naar het depot. Geadresseerde wordt doormiddel van een notificatie, welke wordt achtergelaten bij het afleveradres, over de bezorging geïnformeerd. Hierop staan tevens de mogelijkheden voor een tweede aflevering en/of het afhalen van de zending. Indien door geadresseerde niet binnen 5 werkdagen na de eerste bezorging wordt gereageerd, wordt de zending retour gezonden naar Shops4youonline B.V.. De verzendkosten om het pakket opnieuw te versturen brengen wij dan extra in rekening.

4. Laten bezorgen op een ander adres?

Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen.

5. Service en PostNL -Ophaalpunten

Ook bieden wij in samenwerking met PostNL, de mogelijkheid om uw pakket af te halen op één van de vele Service en Ophaalpunten die overal in Nederland te vinden zijn. PostNL heeft meer dan 2000 van deze Ophaalpunten, dus er is altijd wel een ophaalpunt bij u in de buurt. Denk hier bijvoorbeeld aan een, Bruna, Jumbo, Albert Heijn, of een Karwei. Deze mogelijkheid is te kiezen bij de stap VERZENDMETHODE, nadat u uw gegevens heeft ingevuld.

6. Uw bestelling afhalen in onze megastore in Nijkerk.

 

  • Galvanistraat 38, Nijkerk (bij Amersfoort), tel. 0031 (0) 33 258 43 43

 
7. Retoursturen van pakketten naar Shops4youonline B.V.:

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf* van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Voor het retourneren kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De afkoelperiode is niet van toepassing bij; Zakelijke opdrachten/transacties en kappersscharen. Kappersscharen dienen binnen 24 uur aangemeld te worden als retour en ongebruikt en in originele verpakking teruggestuurd te worden. 

De ondernemer (Shops4youonline) vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument

Om het proces te vereenvoudigen kunt u het beste eerst contact opnemen met de klantenservice. U kunt deze bereiken via:

Shops4youonline B.V.
Galvanistraat 38
3861NJ Nijkerk
Nederland

+3133 258 43 43
customercare@shops4youonline.com